"Another Day"

[Practice to translate]

這首歌是電影「記得我愛你」的主題曲
演唱者是Lene Marlin

Lie to me, say that you need me
That's what I wanna hear
That is what, what makes me happy
Hoping you'll be near
All this time, how could I know
Within these walls, I can feel you

Another day goes by, will never know just wonder why
You made me feel good, made me smile
I see it now, and I, can say it's gone
That would be a lie
Cannot control this, this thing called love

You must think, how can this be
You don't really know me
I can't tell, this ain't the time
You'll never be mine
What can I say, something 'bout my life
I just lost again


Another day goes by, will never know just wonder why
You made me feel good, made me smile
I see it now, and I, can say it's gone
That would be a lie
Cannot control this, this thing called love

Always have to move on,
To leave it all behind
Go along with time


Another day goes by, will never know just wonder why
You made me feel good, made me smile
I see it now, and I, can say it's gone
That would be a lie
Cannot control this, this thing called love


請對我說,你需要我,即使是謊言也沒關係,
那正是我想聽到的,
我因為被你需要而感到快樂
希望你就在我身旁
我知道,我能感覺到你就在一牆之隔

一天又過去了,我不知我是如何渡過的
你令我心情愉悅,令我微笑
這可能是個謊言
我可以看到它,但它已消逝
我無法掌控,這就叫愛

你也許會想,這怎麼可能
你不是真的瞭解我
我不知道怎麼跟你說,現在還不是時候
你不會再回到我身邊了
我要怎麼對你說我的一生
少了你我就像行屍走肉

一天又不知不覺的過去了,
想到你,就令我滿心愉悅,
我曾經擁有過,但現在卻已失去了,
這是騙人的吧!
我無法掌握,那逝去的愛

人生總是要繼續過下去
把那些過去拋在腦後
繼續生活直到生命結束

一天又不知不覺的過去了,
想到你,就令我滿心愉悅,
我曾經擁有過,但現在卻已失去了,
這是騙人的吧!
我無法掌握,那逝去的愛

http://www.youtube.com/watch?v=kf-UsRFWsi0 youtube不提供內嵌……

arrow
arrow
    全站熱搜

    Xenia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()